Deelnemers

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op.

 

Telefoon: 050 - 36 11 113 (werkdagen van 8.00 - 17.00 uur)

Contactformulier

Researchers

Do you have a question regarding working with Lifelines? Please contact us, we're happy to help you.

Contact us

Pers

We voorzien media graag van informatie en we behandelen graag verzoeken voor interviews, opnames en beeldmateriaal.

Stuur een e-mail

Vacature Functioneel Beheerder (32 - 36 uur)

Functie-inhoud De Functioneel Beheerder binnen Lifelines zorgt ervoor dat de benodigde ICT-infrastructuur voor werknemers aanwezig is en functioneert, waardoor de voortgang van de werkzaamheden is gewaarborgd. Je speelt een belangrijke rol bij het door vertalen van business behoeftes van onderzoeken naar de benodigde ICT inrichting.

Kerntaken

Je bent verantwoordelijk voor het implementeren, inrichten en beheren van informatiesystemen.

  • Je stelt in overleg met de projectleider implementatieplannen op en stemt dit af met betrokken afdelingen.
  • Je voert implementatieplannen uit en houdt logboeken bij.
  • Je beoordeelt testplannen en relaties tussen systeemdelen en houdt de testresultaten bij.
  • Je instrueert gebruikers.
  • Je zorgt voor beveiliging en bescherming van de systemen.
  • Je beheert de bevoegdhedenadministratie en kent in lijn hiermee autorisatierechten toe.
  • Je beheert informatiesystemen/applicaties, waaronder de LifeLines Registratie Applicatie en Utopia, Teleform, Planet Press en Track & Trace.
  • Je verzorgt bestandsbeheer en bewaakt de capaciteit.
  • Je bewaakt de kwaliteit van gegevensverzamelingen.
  • Je controleert of de operationele applicaties en/of apparatuur functioneren conform de gestelde eisen.
  • Je signaleert storingen en afwijkingen en verhelpt deze zo nodig met inzet van derden (Incident management).
  • Je houdt toezicht op naleving van procedures in het kader van beveiliging van gegevens.
  • Je rapporteert periodiek bevindingen aan het MT en overige relevante medewerkers.

Functie-eisen en competenties

  • Je beschikt over een afgeronde relevante opleiding op minimaal Hbo-niveau, bijvoorbeeld  informatica of een vergelijkbare ICT gerelateerde opleiding.
  • Je bent in het bezit van de certificaten BISL, ITIL en bij voorkeur TMapNext
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.

Competenties en vaardigheden

  • Je bijt je graag vast in (complexe) vraagstukken, en zoekt graag dingen uit.
  •  Je bent in staat om complexe zaken op een begrijpelijke manier te communiceren.
  • Affiniteit met medische context, biobanken en wetenschappelijk onderzoek.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Daarnaast werk je nauwkeurig en ben je een klantgericht en resultaatgericht persoon met een proactieve instelling, die zich thuis voelt in een dynamische omgeving.

Meer informatie en solliciteren

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jeep Posthumus, Manager Deelnemers en Organisatie (050-3615807).

Aanstelling
Je wordt in eerste instantie aangesteld voor de duur van 1 jaar ( 32 – 36 uur). De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Universitair Medische Centra (CAO-UMC). Jouw salaris bedraagt minimaal € 2.529 en maximaal € 3.391 bruto per maand (schaal 8) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur) en afhankelijk van relevante ervaring. 

Solliciteren
Je kunt uitsluitend reageren via het digitale sollicitatieformulier (opent nieuw venster naar de website van het UMCG). Solliciteren kan tot en met 7 januari 2018. Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier krijg je een ontvangstbevestiging vanuit Bureau Werving van het UMCG. Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Medewerkers die werkzaam zijn bij Lifelines hebben voorrang op externe kandidaten.