Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer word ik opgeroepen?

Ik doe niet mee aan Lifelines, kan ik me nog aanmelden?

Hoe gaat Lifelines mijn privacy waarborgen?

How can I apply for the use of data/samples or request any of the services of Lifelines?

What is in the Lifelines catalogue?

Can I submit an amendment to another application?

Can I collect more data or samples from the Lifelines cohort?

What does it cost to use Lifelines for my research?

Betaalt Lifelines een (reiskosten)vergoeding aan deelnemers?

Waar heb ik toestemming voor gegeven als deelnemer?

Hoe kan ik een verandering in mijn contactgegevens doorgeven?

Kan iedereen onderzoek doen via Lifelines?

Controleert Lifelines het onderzoek dat met mijn gegevens en/of lichaamsmaterialen wordt gedaan?

Hoe krijgen onderzoekers toegang tot gegevens en lichaamsmaterialen?

Wat zijn aanvullende, extra onderzoeken?

Waarom is Lifelines een BV?

Waarom is Lifelines geen stichting?

Heeft Lifelines een winstoogmerk?

Ontvangen de leden van de adviesraden en commissies van Lifelines een vergoeding of bezoldiging?

Ik krijg een foutmelding en kan daarom de vragenlijst niet invullen. Wat moet ik doen?

Ik heb een medische vraag

Can I get more insight in the available data?

Kan ik de vragenlijsten op een mobiele telefoon invullen?

Wanneer krijg ik de uitslagenbrief?

Belangrijke informatie locatie Groningen

Belangrijke informatie locatie Heerenveen

Belangrijke informatie locatie Winschoten

Belangrijke informatie locatie Stadskanaal

Belangrijke informatie locatie Hoogezand

Belangrijke informatie locatie Emmen

Belangrijke informatie locatie Leeuwarden

De vragenlijst Lifestyle ziet er anders uit dan andere vragenlijsten, klopt dit?

In de Lifestyle-vragenlijst zitten moeilijke vragen.

Moet ik de Lifestyle-vragenlijst invullen voor ik naar het locatiebezoek ga?